Rehabilitacja i Masaż. Chełm Traugutta 7, tel. 608 407 569.

Masaż klasyczny

Masaż leczniczy – klasyczny ma na celu leczenie zaburzeń organizmu poprzez mechaniczne oddziaływanie na skórę i tkanki położone bezpośrednio pod jej powierzchnią a także na części ciała i organy położone głębiej. To mechaniczne oddziaływanie polega na wykonywaniu określonych ruchów, chwytów i technik, mających wywołać efekt leczniczy np.: likwidacja przykurczów i bólów mięśniowych oraz zmniejszenie napięcia mięśniowego. Wskazania to np.: zespoły bólowe kręgosłupa, zwiększone napięcie mięśniowe, przykurcze mięśniowe, bóle mięśniowe, stawowe i inne.

Masaż relaksacyjny

Celem tego masażu jest zmniejszenie napięcia mięśniowego i psychicznego, a tym samym uzyskanie rozluźnienia i odprężenia. Jeżeli źródłem napięcia mięśni jest długotrwały stres, to można go usunąć stosując delikatne, spokojne i powolne techniki masażu.

Masaż odchudzający, masaż antycellulitowy

Masaż odchudzający wykonuje się przede wszystkim na okolicę bioder, pośladków oraz ud. Poprzez intensywne i energiczne ruchy i specyficzne chwyty następuje przyspieszenie procesów metabolicznych, co w efekcie przyczynia się do ujędrnienia ciała. Dodatkową korzyścią jest również redukcja cellulitu i znaczne polepszenie wyglądu skóry. Modelowanie sylwetki powinno być działaniem kompleksowym to znaczy ważne jest łączenie masażu odchudzającego z aktywnością fizyczną oraz odpowiednią dietą.

Masaż sportowy

Masaż sportowy to intensywny masaż obniżające poziom zmęczenia organizmu powstałe na skutek aktywności fizycznej. Celem masażu sportowego jest zapobieganie objawom patologicznym, które mogą powstać w wyniku przeciążeń występujących w sporcie. Główne techniki stosowane w masażu sportowym to rozcierania i ugniatania skupiające się na mięśniach i stawach.